مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس در بازی فردا 2-5-3 بازی خواهد کرد

یوونتوس در بازی فردا 2-5-3 بازی خواهد کرد

مکس آلگری اصرار دارد سیستم 3-5-2، انتخاب اصلی او در بازی با پالرمو خواهد بود.

بازی روسانرو و بیانکونری فردا 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه باربرا برگزار می شود و این بازی نیز به مانند بازی های دیگر از حساسیت خاصی برای مجموعه ی یوونتوس برخوردار است.

گزارش هایی در هفته ی اخیر مبنی بر اینکه آلگری دوباره ترجیح می دهد در این بازی نیز با سیستم 3-5-2 به میدان برود منتشر شده است و ایده ی استفاده از ترکوارتیستا برای تیم در حال حاضر وجود نخواهد داشت.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

" من فکر می کنم ترکیب تیم بر پایه ی خصوصیات بازیکنان استوار است. در صورتی که می خواستم در این بازی از ترکوارتیستا استفاده کنم تنها ده بازیکن در اختیار داشتم، به خاطر اینکه روبرتو پریرا و هرنانس هر دو مصدوم هستند."

" من معتقدم که نگرش و رویکرد تیمی است که تفاوت ها را ایجاد می کند. موضوع اصلی استفاده از سیستم ها نیست، دراین صورت محدودیت زیادی در میدان برای تیم ایجاد می شد. اگر شما به تیم های بزرگ اروپایی نگاه کنید می بینید تکنیک و کیفیت آن ها است که تفاوت ها را در پایان ایجاد می کند. هدفی که من در ذهنم هنگام ورود به یوونتوس ترسیم کرده بودم بهبود وجهه اروپایی تیم بود و به نظرم تا درجاتی به این هدف رسیده ایم."

" باید در بازی های آینده اشتباهات کم تری مرتکب شویم، به خاطر اینکه در بازی های گذشته اشتباهات زیادی انجام داده ایم. دیدار با پالرمو دیداری بسیار بسیار پیچیده در حضور 30000 تماشاگر آنان خواهد بود که برای تشویق کردن تیمشان برای شکست یوونتوس به ورزشگاه می آیند. ما باید به درک تداوم در نتایج اخیر تیم رسیده باشیم و تمرکزمان را یک سطح دیگر افزایش دهیم، در غیر این صورت در برزخ رتبه های پنجم یا ششم گرفتار خواهیم شد و نمی توانیم از آن خارج شویم."

آلوارو موراتا در بازی بیانکونری در مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و ماریو ماندژوکیچ از ابتدا به میدان رفت و به نظر این انتخاب آلگری کاملاً حساب شده بود.

" موراتا در حال بهبود تیزهوشی و دقت خود است، اما در حال حاضر استفاده از ماندژوکیچ ضمانت بالاتری ایجاد می کند و او از خصوصیاتی برخوردار است که موراتا در حال حاضر آن ها را ندارد. برای هر بازیکنی که به میدان می رود مهم ترین مسأله برنده شدن یوونتوس است، اما مطمئناً در هر تیمی بازیکنان بزرگ تفاوت ها را ایجاد می کنند."

" فکر می کنم موقعی که رقابت سالمی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم وجود داشته باشد برای تیم بسیار خوب خواهد بود و سطح تمرکز بازیکنان را افزایش می دهد."


" مطمئن هستم که هر اتفاقی در بازی فردا رخ دهد دوباره بحث هایی بر سر دیبالا انجام خواهد شد، بنابراین، من ممکن است او را همراه خود به آنجا نبرم تا کمی زمان بخرم!
مائوریتزیو زامپارینی یک رییس و هوادار فوتبال است و نظرات سرگرم کننده ای در این باره می گوید. او باید اینکه در چه جایگاهی قرار دارد را در نظر بگیرد."

" من فکر می کنم بازیکنان از سن 18 سالگی تا زمان بازنشستگی همواره می توانند پیشرفت کنند. همه چیز به اشتیاق برای پیشرفت و اعتقاد راسخ بازیکن در تمرینات دارد. هدف همواره باید رسیدن به بالاترین مرتبه ممکن باشد تا هم بازیکن و هم تیم بتواند بهترین نتیجه را از آن ببرند."

" تیم، باشگاه و هواداران نیز باید این هدف را در ذهن داشته باشند که این هدف بهترین بودن است. به منظور رسیدن به بهترین نتایج، باید در تک تک روزهایی که تمرین می کنیم تمام تلاش خود را انجام دهیم."

" سری آ و لیگ قهرمانان دو رقابت کاملاً مجزا و متفاوت هستند. من فکر نمی کنم که ما بیش تر بر روی اروپا متمرکز شده ایم و یا انگیزه ی بیش تری نسبت به اسکودتو در این رقابت ها داریم، اما مهم ترین نکته بهبود وضعیت فیزیکی بازیکنان و بازگشت آن ها از مصدومیت و رسیدن به فرم اصلی خود است."

" نتایج به تیم کمک می کند که در مسیر مشخصی به تلاش خود ادامه دهد. هنگامی که در مورد بالانس صحبت می شود نباید به این معنی باشد که در یک بازی بازیکنان بی استفاده شده و در بازی دیگر بااستعداد ظاهر می شوند. این یک فرآیند است و این فرآیند می تواند پستی و بلندی هایی داشته باشد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: